ساعت کاری 20:00 – 08:00

منتظر تماس شما هستیم

09172017737

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ دومین روش برتر بازاریابی اینترنتی  می باشد که با نرخ بازگشت وجه نود درصد همیشه روش مورد علاقه وبمستر ها و سازمان ها بوده.
افراد و سازمان ها از طریق ایمیل مارکتینگ محصولات و خدمات خود را برای مشتریان سابق و مشتریان جدید معرفی می نمایند و از همین روش می توانند ارتباط و تعامل بیشتری را با مشتریان خود برقرار نمایند.

 

 حدود 50 درصد از کاربران اینترنتی به صورت مداوم ایمیل های خود را بررسی می کنند و همین امر باعث موفقیت بازاریابی از طریق ایمیل شده است.

مزایای ایمیل مارکتینگ

در تدابیر اطلاعاتی که برای ایمیل های شخصی در نظر گرفته شده است، شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی موفق به کسب روحیات و خلقیات کاربران ایمیل ها شده اند و در نتیجه به راحتی می توانند ایمیل های تبلیغاتی را دسته بندی نمایند.
همچنین کاربران می توانند ایمیل های تبلیغاتی خود را دسته بندی نموده و شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی به راحتی ارسال ایمیل ها را زمانبندی می کنند. پس ایمیل های تبلیغاتی به صورت مداوم و در بازه های زمانی مشخص برای کاربران ارسال می گردد، پس کاربران همیشه از محصولات جدید و خدمات ویژه موسسات مطلع می باشند.

 

رمز موفقیت در ایمیل مارکتینگ

افرادی که در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل فعالیت می نمایند، باید نکات و کلید هایی را به صورت مداوم در ذهن خود مرور نمایند تا همیشه در کار خود موفق باشند. این موارد عبارتند از:

  1.  خلاقیت : در ارسال ایمیل های تبلیغاتی خلاقیت به خرج دهید.
  2.  ارتباط محتوایی: طبق نظر کارشناسان، ارسال جداول و تصاویر بهتر از متون عمل می کنند.
  3.  انگیزه: انگیزه و هدف خود از تبلیغات را مشخص نمایید.
  4.  زمانبندی: بازه های زمانی ارسال ایمیل ها را مشخص کنید و در همان بازه های زمانی فعالیت خود را انجام دهید.
  5.  عدم ارسال هرزنامه: هرزنامه ها می توانند به بطن خدمات شما آسیب جدی وارد نماید. سعی کنید از ارسال اینگونه ایمیل ها خودداری نمایید.

تاریخچه ایمیل مارکتینگ

در سال 1996 که سرور هات میل به عنوان یک سرویس دهنده اختصاصی ارائه دهنده خدمات ایمیل ارائه شد، مفاهیمی همچون بازاریابی از طریق ایمیل نیز در بازار مطرح گردید. همچنین در کنار این پیشرفت فناوری اطلاعات، مفاهیم دیگری مانند can spam نیز برای مقابله با هرزنامه ها مطرح گردید که از ایمیل های تبلیغاتی جلوگیری به عمل می آورد. با ارائه این چنین سرویسی کار ایمیل مارکتینگ کمی با دشواری انجام می شد و افراد به صورت معمولی موفق به ارسال ایمیل های تبلیغاتی جهت بازاریابی محصولات و خدمات خود نبودند. اما به مرور زمان شرکت هایی در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت خود را آغاز کردند و در نتیجه ایمیل های تبلیغاتی موثر برای کاربران اینترنتی ارسال می شود که این ایمیل ها با قوانین مخصوصی ارسال شده و همین منجر به عدم هرزنامه شدن این ایمیل ها می شود.

برای استفاده از این روش کافیست  تماس بگیرید یا در سایت ثبت نام کرده و تیکت ارسال کنید .